Topteam IT Oy Claus Laikku Service Desk 010 574 7556

Claus Laikku

Service Desk
010 574 7556

Lähetä sähköpostia
Työtehtäväni omin sanoin

Työnkuvaani Service Deskissä kuuluu ensikontakti asiakkaamme ongelman kanssa. Mikäli ongelma on yleinen, ratkotaan se suoraan puhelimessa tai etäyhteydellä. Mikäli asiakkaalla on asiantuntijatyötä vaativa ongelma, teen siitä palvelutiketin ja ohjaan hänet asiantuntijalle. Tarvittaessa teen myös asiakaskäyntejä ja tavaran toimituksia Porin alueella.

Mikä on parasta työssäni?

Parasta työssäni on, kun ratkaisee pitkäkestoisen tai haastavan ongelman ja kuulee asiakaan helpotuksen tai saa kiitokset työstä.

Haastavimpia tehtäviä ovat yhteysongelmat, sillä niiden syntyyn voi vaikuttaa niin moni tekijä. Nämäkin kyllä aina ratkaistaan ja samalla opitaan lisää mahdollisista riskitekijöistä, joka edelleen auttaa vastaavien tilanteiden ennaltaehkäisyssä vastaisuudessa.

Mitä ihmiset eivät välttämättä tiedä työstäni?

Alan nopean kehittymisen vuoksi työhöni kuuluu paljon taustatutkimusta, jatkuvaa opiskelua ja uusiin päivityksiin perehtymistä.

Mitä ihmiset eivät välttämättä tiedä minusta?

Työni ohessa olen täysipäiväinen insinööriopiskelija, joten viikottainen työmääräni on tällä hetkellä melkoisen suuri. Rakentelen myös mielelläni kaikenlaisia laitteita elektroniikasta ja teen myös töitä 3D-tulostimella.

Mitä teen vapaa-ajallani?

Vapaa-ajallani pelaan shakkia, harrastan ohjelmointia ja luen mielelläni. Käyn myös kuntosalilla ja harrastan laskuvarjohyppyä.