Kattavaa IT-palvelua
Toimiva IT-palvelu on enemmän kuin osiensa summa. Tavoitteemme on tarpeistanne lähtevä palvelukokonaisuus, jolla varmistetaan sujuva arki ja tunnistetaan tulevaisuuden haasteet jo ennakolta. Osaavat asiantuntijat, pitkä kokemus sekä sertifioidut menetelmät takaavat palvelumme laadun kaikissa olosuhteissa.
Kattava valikoima
- Käyttäjätuki
- Tietoturvaratkaisut
- Asiantuntijapalvelut
- Varmistuspalvelu
- Konesalipalvelut
- Pilvisovellukset
- Office 365 ympäristöt
- Laiteratkaisut
- Ylläpitopalvelut
Haluatko lisätietoja? Ota meihin yhteyttä tai varaa aika asiantuntijallemme. Näin saat suoraan lisätietoja valitsemastasi aiheesta.
Haluatko lisätietoja? Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa
Paras palvelukokonaisuus tai toimivin ratkaisu yrityksenne yksittäiseen tarpeeseen löytyy usein asiantuntijoidemme avulla. Kun ymmärrämme tilanteenne, osaamme etsiä siihen ratkaisun, joka huomioi yrityksenne yksilölliset tarpeet sekä jo olemassa olevan toimintaympäristönne.
Jätä meille yhteydenottopyyntö tai varaa aika etätapaamisen asiantuntijamme kanssa oheisesta linkistä. Tapaamisessa kartoitamme tilannettanne ja voimme esittää ratkaisuehdotuksemme. Lisätietoja saat myös asiakaspalvelustamme.
Yhteystiedot:
Topteam IT Oy / Asiakaspalvelu
(avoinna arkisin klo 9.00 – 16.00)
IT-palvelut
Kattava palveluvalikoimamme mahdollistaa monipuolisten ja yrityksenne tarpeista lähtevän IT-palvelun toteutuksen.
Käyttäjätuki
Yrityksenne ja järjestelmänne tunteva käyttäjätuki on keskeinen tekijä vikatilanteiden aiheuttamien työn keskeytysten vähentämisessä. Se myös lisää työntekijöiden hyvinvointia ja tehostaa tuottavuutta tarjoamalla nopeaa apua ongelmatilanteissa.
Tietoturvallista etäyhteyttä käyttämällä Service Deskimme voi tarjota välitöntä tukea vaikkapa laite- tai ohjelmisto-ongelmiin ja voit seurata tapauksesi etenemistä jokaisesta yhteydenotosta luotavien palvelutikettien avulla.
Meille käyttäjätuki on keskeinen palvelumme laadun mittari ja seuraamme onnistumistamme jatkuvasti.
Tietoturvaratkaisut
Kattava tietoturva on yhdistelmä ohjelmistoja ja käytänteitä, joiden avulla turvataan koko yrityksen toimintaa. Ohjelmistoilla voidaan suojata käyttäjiä, laitteita, tietovarastoja ja tiedonvälitystä ulkoisilta uhilta, mutta huomioon on otettava myös riittävä käyttäjähallinta ja vaikkapa monivaiheinen autentikaatio. Etävalvonnan avulla kadonnut tai varastettu laite voidaan lukita ja tietojen varmistuksen avulla tiedot voidaan palauttaa, vaikkapa laitevian sattuessa.
Keskeistä tietoturvaa toteutettaessa on asiantunteva suunnittelu. Sen avulla tunnistetaan keskeiset uhat, otetaan käyttöön tarvittavat työkalut, varmistetaan riittävä käyttäjäkoulutus sekä vältytään päällekkäisiltä palveluilta.
Asiantuntijapalvelut
Laitteet, ohjelmistot tai muut tarvikkeet ovat usein erilaisten ratkaisujen lopputuotteita, mutta kaikkien onnistuneiden hankintojen takana on asiantunteva suunnittelu. Sen avulla varmistetaan tarpeen mukaiset ratkaisut, vältytään päällekkäisyyksiltä sekä ennakoidaan myös tulevia haasteita.
Osaavat asiantuntijamme varmistavat onnistuneen lopputuloksen, oli kyseessä sitten projektiluontoiset toimenpiteet tai laajemmat kokonaisuudet.
Tiedon varmennus ja hallinta
Yritystiedon hallinta ja turvaaminen kaikissa olosuhteissa on keskeistä toiminnan jatkumisen kannalta. Turvallinen varmuuskopiointi mahdollistaa tietojen palautuksen laite- tai ohjelmistovikojen sattuessa sekä vaikkapa verkkohyökkäysten varalta. Yhtä tärkeää on myös tiedon tehokaan käytön mahdollistavasta dokumentinhallinnasta huolehtiminen.
Keskitetty yritystiedon hallinta tuo myös käyttäjätasoista turvaa, kuten esimerkiksi kahdennetun autentikaation, esiasennetut päätelaitteet turvallisiksi luokiteltuine ohjelmistoversioineen sekä laitteiden etähallinnan vika- tai varkaustilanteiden varalta.
Konesalipalvelut
Yrityksen ohjelmistojen, tietovarastojen sekä verkkojen toimintojen taustalla on aina palvelimia, joiden tarkoituksenmukaisuus ja toimintavarmuus ovat avainasemassa arjen sujuvuuden kannalta. Kustannustehokkuuden kannalta oleellista on resurssien skaalattavuus aina kunkinhetkisen tarpeen mukaiseksi, jolloin kapasiteettia on tarjolla riittävästi, kuitenkaan ylimitoittamatta palveluita yksittäisen korkeimman kysyntäpiikin mukaan.
Kauttamme saat luotettavat konesalipalvelut, oli ratkaisunne sitten pilvipalvelu, oma palvelinratkaisu tai Topteam IT:n kotimaisessa konesalipalvelussa räätälöitynä teille toteutettu kokonaisuus.
Office 365 ja pilvipalvelut
Microsoft Office 365 on maailman eniten käytetty yritysten viestintäohjelmistojen ympäristö. Sähköpostien lisäksi tuoteperhe käsittää mm. toimisto- ja etäneuvotteluohjelmistot, kalenterit, verkkotallennustilan, kollaborointityökaluja sekä edistyneen tietoturvan. Kattavaan ohjelmistoperheeseen on saatavana mös lukuisia laajennuksia, joilla voidaan luoda työnkulkuja, automatisointeja ja vaikkapa yrityksen intranet-kokonaisuuksia.
Asiantuntijoidemme avulla saat mutkattomasti toimivan järjestelmän perusviestinnästä aina edistyneisiin kokonaisuuksiin saakka.
Laiteratkaisut
Keskitetty laitehallinta ja vaikkapa toimenkuvan mukaan määritellyt kokoonpanoratkaisut tuovat työnteon tehokkuuden lisäksi säästöjä ja ennakoitavuutta laitehankinnoista aiheutuviin kustannuksiin. Koneet toimitetaan käyttäjälle esiasennettuna ja käyttövalmiina. Esiasennuksessa voidaan huomioida yrityksen kanssa määritellyt ohjelmistot, käyttäjäturvallisuus sekä esimerkiksi etähallinnan vaatimukset.
Topteam IT:n kumppaneina toimii Suomen tunnetuimmat tukkurit ja alansa johtavat laitevalmistajat. Kumppaneidemme avulla voimme tarjota kattavan valikoiman lisäksi laadukkaimmat tuotteet, toimivan ylläpito- ja takuuhuoltopalvelun sekä parhaan osaamisen kunkin tuotealueen osalta.
Ylläpitopalvelut
Ylläpitopalvelumme avulla laitteenne pysyvät kunnossa niiden koko käyttöiän ajan ja huollot sekä tarviketäydennykset suoritetaan ajallaan. Tällä vähennetään merkittävästi toimimattomien laitteiden aiheuttamaa ajanhukkaa ja saavutetaan ennustettavuutta kulurakenteeseen.