Harri Kainulaisesta Topteamin kummipelaaja

Harri Kainulainen
Topteam IT Oy:n kummipelaaja Harri Kainulainen / Rauman Lukko.

Jääkiekkokausi alkaa taas kun Liigan runkosarjan avausottelussa kumi pudotetaan Raumalla Lukon kohdatessa TPS:n torstaina 9.9. Illan ottelussa jännitetään puolustavan mestarin menestyksen lisäksi myös kaudeksi 2021-2022 Lukkoon vahvistukseksi saapuneen kummipelaajamme Harri Kainulaisen pääsyä tositoimiin.

25-vuotias Kainulainen siirtyi Lukkoon kasvattajaseuransa HPK:n riveistä. Kovana laukojana ja maalintekijänä tunnettu Kainulainen pelaa sentterinä, mutta mittaa ja kokoa (188 cm/82 kg) nuorella miehellä löytyy tarvittaessa myös laitahyökkääjän paikalle. Päätös Rauman väreihin siirtymisestä oli Harrille helppo, olihan taustalla juuri valtaisa hurmos Lukon Liigamestaruudesta sekä muilta pelaajilta kuultu positiivinen viesti seurasta ja hyvät urakehitysmahdollisuudet.

Topteamille Kainulainen oli helppo valinta kumppaniksi, sillä kuten kummipelaajansakin, viettää myös yritys 25-vuotisjuhliaan kuluvana vuonna. Myös Harrin sentterirooli kuvastaa Topteamin toimintatapaa, jota vastikään kirkastettiin uuden ilmeen myötä ja vahvistettiin ISO-sertifioinneilla: keskellä otetaan vastuuta, mutta tiiminä tehdään töitä kaikkien onnistumisen eteen. ”Me nuoret ymmärrämme hyvin toisiamme ja meillä on samankaltainen tahto viedä asioita voimakkaasti eteenpäin, Harrilla jää- ja meillä yrityskentällä pelaten”, toteaa Topteamin toimitusjohtaja Juha Suominen virnistäen.

Topteam toivottaa onnea Lukolle sekä kaikille muillekin joukkueille jännittävään kauteen 2021-2022!